
Grupa Zdunek, jeden z najaktywniejszych marketingowo dealerów samochodowych w Polsce, zainaugurował nowy multimedialny projekt. VLOG Grupy Zdunek to wirtualna platforma wideo na której prezentowane będą informacje na tematy związane z działalnością dealerską. Wszystko ma mieć dynamiczny i obiektywny charakter.
Prezenterem Vloga został Bartosz Czarnecki, na co dzień pracujący jako handlowiec w salonie Citroen Zdunek w Gdańsku.
W pierwszym odcinku zaprezentowano BMW M4 CS i to w sposób, jakiego oczekiwałby tego każdy miłośnik modelu z rodziny M Power. Miejsce prezentacji był tor wyścigowy ODTJ Autodrom Pomorze w Pszczółkach, a w kosztach realizacji zapewne uwzględniono także nowy zestaw opon, które blisko 500-konny potwór z łatwością strawił na nitce toru.
Pokazuje to, że dealer temat potraktował bardzo poważnie i wygląda na to, że czeka nas seria ciekawych nie tylko tematycznie, ale także realizacyjnie programów.
Więcej informacji znaleźć można na stronie vlog.zdunek.pl