Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow
mat.prasowe

W Gdańsku powstanie niezależny salon marki DS

Najmłodsza a zarazem najbardziej ekskluzywna z marek Grupy PSA – DS Automobiles ogłosiła właśnie plany rozwoju w Polsce. Jeszcze w bieżącym roku polski oddział marki planuje pierwsze otwarcia niezależnych obiektów marki DS. Całkowity plan zakłada utworzenie w ciągu 2 lat docelowej sieci liczącej 8 autoryzowanych punktów DS zlokalizowanych w największych polskich aglomeracjach.

Marka DS, powiązana z Citroen’em, została utworzona oficjalnie w czerwcu 2014 w Paryżu. W niespełna 2 lata gamę modeli DS ujednolicono, nadając jej spójne cechy i DNA zaczerpnięte z legendarnego i przełomowego modelu DS 19 z 1955 r.

Znakiem rozpoznawczym młodej marki jest nowe logo, złożone z monogramu DS umieszczonego nad napisem ‘DS AUTOMOBILES’. Napis ten, celowo w języku francuskim, odwołuje się do francuskich korzeni. Co więcej odzwierciedla pozycjonowanie marki DS, odwołującej się do tradycji konstruowania samochodów najwyższej klasy.

NIEZALEŻNA SIEĆ DS AUTOMOBILES W POLSCE 

mat.prasowe
mat.prasowe

Wzorem strategii marki DS na świecie, polskie kierownictwo Grupy PSA podjęło kroki w celu powołania dedykowanej wyłącznie samochodom marki DS sieci dealerskiej. Blisko rok temu polska sieć Citroena została poinformowana o powstaniu od 1 września 2018 r. odrębnej sieci dystrybucji Marki DS.

Koncepcja rozwoju sieci DS Automobiles w Polsce na najbliższe lata opiera się na ośmiu zdefiniowanych rynkach, na których powstaną dwa typy obiektów: DS Store i/lub Salony DS. Według Jakuba Dasiewcza, DS Managera w Polsce „osiem wybranych przez nas na tym etapie rozwoju rynków generuje blisko osiemdziesiąt procent sprzedaży samochodów segmentu premium”.

Są to oczywiście największe miasta w Polsce, czyli Gdańsk, Łódź, Warszawa, Poznań, Wrocław, Szczecin, Katowice i Kraków, wraz z naturalnie przypisanymi im najbliższymi powiatami, z których istnieje przypływ klientów.

W ciągu najbliższych 8 miesięcy zainaugurowane zostaną 3 obiekty: DS Store w Krakowie i Katowicach oraz DS Salon w Łodzi, który powstanie przy dotychczasowym obiekcie Citroena.

Sebastian Domeracki, dyrektor Marki Citroen i DS w Polsce dodaje że „w przyszłym roku otworzymy kolejne obiekty marki DS. Niektóre są już w budowie, na inne mamy już podpisane listy intencyjne. Ich otwarcie nastąpi akurat wtedy, kiedy będziemy mieli w ofercie nowego DS7 Crossback. W ten sposób w ciągu dwóch lat będziemy dysponowali planowaną siecią 8 lokalizacji wraz z istniejącym już Salonem DS w Warszawie przy Alei Krakowskiej 206

DS STORE i DS SALON

Nowa sieć punktów sprzedaży DS będzie wyróżniać się odmienną od pozostałych marek Grupy PSA architekturą. Wzornictwo nowych obiektów będzie wyrażone trzema ikonicznymi barwami wybranymi już i wykorzystywanymi przez DS Automobiles – ciepłą czerń, bordowy carmin i kolor szampański. Dodatkowo eksponowany będzie patern i monogram DS.

Ponadczasowa w zamyśle architektura budynku będzie uzupełniona wkomponowanym oznakowaniem nawiązującym do cech designu ekskluzywnych hoteli i salonów.

Punkt sprzedaży wedle DS Automobiles ma być intuicyjnym i eleganckim „opakowaniem” podkreślającym walory eksponowanych modeli DS.

Flagowym formatem jest DS Store będący oddzielnym obiektem w całości dedykowanym Marce DS, o minimalnej powierzchni ekspozycyjnej 250 m². Dla mniejszych rynków przewidziany jest Salon, będący formatem połączonym z salonem Citroena, przy założeniu zapewnienia min. 125 m² powierzchni dla Marki DS. W obu przypadkach klienci będą mieli do dyspozycji oddzielne miejsca parkingowe, recepcję, a także dedykowaną obsługę zapewnioną przez odpowiednio wyszkolonych doradców handlowych. Wszystkie DS Store’y i DS Salony będą realizowane według jednakowych standardów obowiązujących na całym świecie.

mat.prasowe
mat.prasowe

Przyszłe obiekty DS Store będą też wyposażone w DS Virtual Vision, fotel połączony z okularami 3D. DS. Virtual Vision umożliwi obejrzenie wybranego modelu we wnętrzu i na zewnątrz w dowolnej konfiguracji kolorów lakieru, tapicerki, wyposażenia oraz dekorów. Przy ogromnej liczbie możliwych kombinacji nie ma możliwości, by każdą wybraną wersję obejrzeć w rzeczywistości. Służyć temu będzie rzeczywistość wirtualna.

Przypomnijmy że obecnie gama modelowa w Polsce składa się z czterech modeli DS 3, DS 4, DS 4 Crossback oraz DS 5. Wkrótce dołączy do niej także zaprezentowany już oficjalnie w marcu br. w Genewie DS 7 Crossback – pierwszy model drugiej generacji modeli, który będzie dostępny jedynie w autoryzowanych punktach spełniających normy i standardy Marki DS.

Źródło: DS Polska

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Giganci stają się jeszcze więksi! Trójmiejscy dealerzy na liście TOP50

Miesięcznik Dealer po raz kolejny podsumował miniony rok publikując coroczne zestawienie największych grup dealerskich w …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *