Parking realizowany przy wiadukcie, to czterokondygnacyjny obiekt o kubaturze wynoszącej ponad 87 tys. metrów sześciennych. Obecnie postępy na budowie parkingu można zauważyć gołym okiem. Montaż żelbetowych elementów prefabrykowanych rozpoczęto 17 lutego. Każdego dnia stawiane są kolejne słupy, będące elementami konstrukcji obiektu. Na terenie budowy postawiono już ich 90, a docelowo będzie ich ponad 100. Na ukończeniu są też prace związane z wykonaniem płyt fundamentowych. W najbliższym czasie planowane są dalsze roboty zbrojarskie oraz betonowanie pozostałych elementów płyty.
Równocześnie, tuż obok trwa budowa drugiej nitki wiaduktu. Zakończyła się już rozbiórka starego obiektu w ciągu Traktu św. Wojciecha.
Dotychczas wykonano palowania pod trzy podpory lewej nitki estakady w stronę centrum Gdańska. Aktualnie trwają prace zbrojarskie i przygotowania do betonowania ostatnich dwóch filarów estakady. Zabetonowano również korpus podpory wiaduktu nad torami kolejowymi. W najbliższych tygodniach planowane jest betonowanie kolejnych elementów wiaduktu. Ponadto trwa przełączenie nowej sieci wodociągowej w ciągu ul. Trakt św. Wojciecha. Przejezdność na drugiej nitce wiaduktu będzie zapewniona w IV kwartale 2020r.
27 lutego podpisano aneks wydłużający termin zakończenia budowy parkingu. Zgodnie z dokumentem inwestycja zakończy się w czerwcu 2021. Przedłużenie terminu wynika z faktu, że na terenie budowy w kwietniu 2018 r. odkryto relikt architektoniczny w postaci Bastionu Wiebego.
W porozumieniu z Pomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku zabezpieczono pozostałości po bastionie. Sytuacja wymusiła opracowanie zupełnie nowej dokumentacji projektowej i uzyskanie niezbędnych uzgodnień, co wydłużyło czas realizacji zadania i wygenerowało kolejne koszty.
Łączny koszt budowy wiaduktu i parkingu wynosi 163 mln złotych.