Znajdź różnicę. Pamiętacie tą zabawę z dziecięcych lat? Chyba bardzo ją lubią producenci samochodów, bo przy okazji liftingów serwują właśnie taką atrakcję. Odświeżanie modeli w toku ich produkcji stało się zabiegiem bardzo kosmetycznym i nie zawsze różnicę widać na pierwszy, a czasem i kolejny, rzuty oka. Ułatwiamy to zadanie prezentując odświeżony model C3 od Citroëna.
Od debiutu rynkowego aktualnej generacji C3 w 2016 roku, trzecia generacja tego modelu okazała się prawdziwym sukcesem i sprzedała się w liczbie 750 000 sztuk.
Cechą charakterystyczną tego samochodu zawsze była niepowtarzalna w klasie stylistyka i możliwości personalizacji. Po-liftingowy model ma w tym zakresie do zaoferowania jeszcze więcej niż poprzednik. Wybierać można z 97 kombinacji lakierów nadwozia, 3 naklejek na dach, 2 nowymi wzorami obręczy kół oraz 4 wersjami (w tym jedną nową) wykończenia wnętrza.
Ponadto, nowa stylistyka przedniej części nadwozia z nowym zderzakiem oraz nowymi reflektorami LED, a także nowa wersja nowa wersja paneli Airbump® na drzwiach, które stanowią znak rozpoznawczy marki.
Wewnątrz skupiono się przede wszystkim na zapewnieniu wyższego poziomu komfortu. Osiągnięto to dzięki nowym siedzeniom Advanced Comfort, w które po raz pierwszy wyposażono samochód z tego segmentu. Dodatkowo 12 nowoczesnych technologi wspomagających kierowcę i ułatwiających codzienne użytkowanie samochodu. Między innymi wspomaganie parkowania przodem, liczne usługi mobilne: Connect Assist (wzywanie pomocy / SOS), Connect NAVi z ekranem dotykowym 7″ i Connect Play, dzięki któremu można sklonować ekran smartfonu na ekran samochodu.
Citroën C3 od momentu swego debiutu rynkowego sprzedał się w 4,5 milionach egzemplarzy. Produkowane były III generacje tego miejskiego samochodu. Na koniec grudnia 2019 roku znalazł się on w pierwszej piątce najlepiej sprzedających się w Europie modeli klasy B i był trzecim najlepiej sprzedającym się modelem we Francji.
Prezentowane w tym porównaniu egzemplarze dostępne są w salonie Citroën Zdunek w Gdańsku.