344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

[Wideo] Dni Otwarte w Volvo Car Plichta Gdynia – dealer zaprasza do 19 września – czeka wyjątkowa oferta

Volvo Car Plichta Gdynia, zaprasza na Dni Otwarte, które trwają od 14 do 19 września. W nowoczesnym salonie przy ulicy Morskiej 314 eksponowana jest pełna gama nowych modeli Volvo, a także kilkanaście samochodów używanych z programu Volvo Select.

Obecnie trzonem oferty marki są samochody typu SUV. To one najczęściej znajdują nabywców i stanowią w tej chwili 70,7% całkowitej sprzedaży marki, w porównaniu z 63,6% w ubiegłym roku.

Aby przybliżyć ofertę klientom, salony Volvo zapraszają na Dni Otwarte.

Warto odwiedzić nasz salon w czasie dni otwartych – zaprasza Łukasz Jarząb, Dyrektor Volvo Car Plichta Gdynia. Na naszych Klientów czeka wyjątkowa oferta, np. najmniejszy SUV szwedzkiej rodziny XC40 można nabyć już za 114 900 zł, a rozchwytywany model XC60 za 151 900 zł. To naprawdę oferta jakiej jeszcze w naszym salonie nie było. Dodatkowo to co nas wyróżnia, to dostępna pełna gama modelowa do jazd testowych oraz nowoczesny obiekt z ekspozycją kilkudziesięciu aut nowych i używanych.

Oferta specjalna opiewa nie tylko na samochody nowe, ale również samochody używane objęte programem Volvo Selekt. Dla klientów poszukujących pewnego i sprawdzonego samochodu używanego czeka oferta w postaci leasingu 100% z dodatkowym pakietem korzyści w postaci wybranych akcesoriów do kwoty aż 15 000 zł – wylicza Mateusz Chadrjan, kierownik działu Volvo Selekt.

Volvo jest jednym z liderów segmentu Premium w Polsce, ale marka odnosi sukcesy na całym świecie. W sierpniu tego roku firma odnotowała wzrost sprzedaży o 7,2% w porównaniu do sierpnia 2019. Wzrost sprzedaży zanotowały trzy kluczowe regiony: Europa, Chiny i Stany Zjednoczone.

Dobry wynik to zasługa utrzymującego się popytu na SUV-y: XC60, XC40 i XC90. W zeszłym miesiącu do klientów na całym świecie trafiło 51 239 nowych aut Volvo. W Europie osiągnięto poziom 17 458 samochodów, co oznacza wzrost o 4,9 % w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku.

Po pierwszych ośmiu miesiącach 2020 roku sprzedaż Volvo na Starym Kontynencie jest mniejsza o 21,9 %. Ale trzeba zauważyć, że jeszcze dwa miesiące temu ten spadek wynosił niemal 30%. Marka sukcesywnie odrabia straty na rynkach, które najmocniej odczuły skutki pandemii.

Oferty specjalne dostępne podczas Dni Otwartych w gdyńskim salonie obejmują między innymi modele:
Volvo XC40 od 114 900 zł
Volvo V60 od 129 900 zł
Volvo XC60 od 151 900 zł
Volvo XC90 od 221 900 zł
S60 od 150 900 zł
S90 od 161 900 zł

Poznaj gamę modelową Volvo w formie wideo przygotowaną przez doradców salonu Volvo Car Plichta Gdynia:

Volvo XC40

Volvo XC60

Volvo XC90

Volvo S60/V60

Volvo S90/V90

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Z zakusami na sukces? Nowy VW Tayron w Volkswagen W CityMotors

Jeśli w branży motoryzacyjnej istnieje recepta na sukces sprzedażowy, to chyba wpadła w ręce Volkswagena! …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *