Dziennikarz sportowy i prezenter – Mateusz Borek – związany jest z takimi stacjami telewizyjnymi jak Canal+ oraz Polsat, a od 3 lat pełni również rolę ambasadora BMW Zdunek. W połowie marca prezenter wziął udział w kampanii promującej najnowszą generację tego modelu emitowaną w internecie oraz radiu.
Mateusz pochodzi z Dębicy na podkarpaciu. Jak sam mówi – Jest to Polska kategorii C. Trójmiasto zawsze kojarzyło mi się dobrze, z trochę lepszym światem. Uwielbia te rejony, widok Bałtyku mnie uspokaja i za każdym razem tak samo cieszy. Bywam tu regularnie, zarówno ze względu na współpracę z firmą BMW Zdunek, jak i wydarzenia sportowe, które komentuje.
Rocznie, poza domem, spędza nawet ponad połowę roku. Z samochodu korzysta bardzo często, przemieszcza się głównie po Polsce, a w przypadku dalszych podróży przesiada się do samolotu.
– W samochodzie najważniejsze są dla mnie komfort, bezpieczeństwo i przestrzeń. Wszystko to odnajduję w BMW. Lubię tę markę. Jeździłem modelem X5, Serią 7, aktualnie użytkuję X6, a dzisiaj miałem okazję poznać nową Serię 5. – relacjonuje Mateusz Borek.
Dwugodzinna jazda po Gdańsku ujawnia temperament Mateusza. To kierowca dynamiczny, nie lubi stać w korku, ceni sobie moc jaka drzemie w silnikach stosowanych w BMW. Docenia również nowoczesne wyposażenie będące na pokładzie Serii 5.
Szybko odnajduje niezbędne funkcje w rozbudowanym menu. To nie dziwi, bo z marką z Monachium ma do czynienia od kilku lat.
– Nowa generacja Serii 5 ma dużo wspólnego ze swoim większym bratem – Serią 7. Mają podobną stylistykę, najnowsze zdobycze motoryzacyjnej technologii i wyraźnie sportowe aspiracje.
Znam się na mistrzach, bo taki mam zawód – mówi z radością Mateusz Borek. Dlatego mogę powiedzieć, że Seria 5 była, jest i będzie mistrzem w swojej klasie!
Szybkie i komfortowe samochody, to nie jedyna pasja Mateusza Borka. Ma słabość do okularów i kosmetyków. W schowkach w jego samochodzie zawsze znajdzie się kilka par najmodniejszych okularów przeciwsłonecznych oraz eleganckich perfum.