Wraz ze wzrostem sprzedawanych samochód, rośnie również zapotrzebowanie na ich serwisowanie. W salonie Toyota Walder w Rumi od kilku miesięcy funkcjonuje zmodernizowana hala serwisowa. Powiększenie ilości stanowisk wpłynęło na przepustowość, czas i jakość obsługi klientów.
Z 7 do 13 – o tyle wzrosła liczba stanowisk obsługowych. Wśród nich miejsce do pomiaru geometrii kół, urządzenie do kontroli amortyzatorów. Ponadto, w rumskiej hali serwisowej zainstalowana jest automatyczna myjnia. Wszystko dla jak najsprawniejszej obsługi.
Marka Toyota jest jednym z liderów pod względem sprzedaży flotowej. To głównie tego rodzaju klienci przywiązują najwyższą wagę do szybkości obsługi serwisowej ich samochodów.
W związku z uruchomieniem nowej hali, korzystamy z funkcji Express Serwis. Jej celem jest zapewnienie maksymalnie szybkiej i sprawnej obsługi serwisowej – dotyczy to przede wszystkim klientów flotowych – opowiada Mateusz Selka, Kierownik Serwisu Toyota Walder Rumia. Dla ich komfortu, oddajemy do dyspozycji dedykowaną przestrzeń w salonie, na piętrze, gdzie w spokoju mogą uruchomić swój komputer i popracować. Aby wszystko działało sprawnie, powiększyliśmy równocześnie zespół doradców serwisowych – dodaje.
Zmodernizowany serwis Toyoty znajduje się w Rumi przy ulicy Jana III Sobieskiego 28. Otwarty jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 18:00 oraz w soboty 8:00 – 16:00.