niedziela , 20 kwietnia 2025
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
Volvobanergrudzie2022750x200
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

Wyjątkowy Mercedes-Benz Actros 2663 LSdNA wyjechał na drogi z salonu Grupy Wróbel w Będzieszynie

Nietypowo skonfigurowany ciągnik siodłowy, przeznaczony do transportu dalekobieżnego, opuścił w czwartek 11 kwietnia, salon Mercedes-Benz Grupa Wróbel w Będzieszynie. To Mercedes-Benz Actros 2663 LSdNA w najmocniejszym, ponad 600-konnym wydaniu z kilka „smaczkami”. Pojazd został zamówiony przez firmę EURO MASZ z Karsina, a jego cena wyniosła około 160 000 € netto. 

Modele samochodów ciężarowych z rodziny Actros mają już ponad 25 letnią historię. Występuje on w wielu wariantach, dostosowanych do różnych zastosowań.

Actros jest szczególnie popularny w transporcie dalekobieżnym. Kierowcy chwalą go za komfort, a producent coraz częściej stosuje w nim nowoczesne i wygodne rozwiązania, znane z samochodów osobowych.

W dniu dzisiejszym firma EURO MASZ z Karsina odebrała kolejny ciągnik siodłowy do swoje floty. Tym razem jest to pojazd w dość nietypowej konfiguracji jak na markę z gwiazdą – mówi Bartłomiej Wasilewski, Starszy Doradca Klienta z salonu Mercedes-Benz Grupa Wróbel w Będzieszynie.

Ten egzemplarz napędzany jest najmocniejszym dostępnym silnikiem w Actrosach 5 generacji, czyli diesel o pojemności 15,6l i mocy 630 KM. Napęd przekazywany jest na jedną osią napędową, a pojazd dodatkowo wyposażony jest w tylną oś podnoszoną, z kołami bliźniaczymi. Daje to dopuszczalną masę całkowitą (DMC) 68t.

Prezentowany Actros wyposażony jest w najnowocześniejsze systemy bezpieczeństwa oraz opcjonalne akcesoria, ułatwiające pracę kierowcy i umilające odpoczynek. Oprócz fabrycznych reflektorów typu LED z przodu i tyłu pojazdu, kabina została doposażona w dodatkowe oświetlenie LED. Ponadto zastosowano oświetlenie ostrzegawcze wymagane przy transporcie ładunków ponadnormatywnych.

Wizualnie pojazd doposażony został w czarne orurowanie z wbudowanymi diodami LED w kolorze białym z przodu i czerwonymi z tyłu, na spojlerach kabiny. Całości dopełnia kolor specjalny z wersji EDITION 2 oraz rama pojazdu w całości pomalowana na czarno.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Pruszcz Gdański bez ciężarówek. GDDKiA ograniczy tonaż na DK91 w tym mieście

18 kwietnia (piątek) wprowadzone zostaną zmiany na drodze krajowej nr 91. Na odcinku od granicy …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *