niedziela , 14 kwietnia 2024
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Volvobanergrudzie2022750x200
MB_EQ_Range_Gazeta_750x200_W
344851 PC Sopot_uzywane_750x300
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
moto3m_KIA_750x200
Volvobanergrudzie2022750x200
previous arrow
next arrow

#zaryczdlazycia

Na świecie wciąż nie brakuje kierowców, którzy wsiadają do swoich samochodów pod wpływem alkoholu. Każdego roku na ulicach życie traci wiele osób. Powodem jest brak odpowiedzialności i jazda po spożyciu trunków. Aby nagłośnić ten problem powstała akcja „Zarycz dla życia”, której w Polsce ambasadorem jest Krzysztof Hołowczyc.

Pomysłodawcą projektu „Roar for Life” jest MARTINI i zespół Williams MARTINI Racing. Akcja ma na celu zebranie 30.000 „ryków”. Jeśli uda się zrealizować zamierzony cel, MARTINI przekaże równowartość 150 000 złotych dla organizacji non profit, które promują odpowiedzialną jazdę.

Zobacz oficjalną zapowiedź akcji:

Wyzwanie Polakom rzucił sam Felipe Massa, a jako pierwsi odpowiedzieli m.in. Krzysztof Hołowczyc oraz Robert Lewandowski.

Akcja ma charakter międzynarodowy. Prócz Polski w projekcie uczestniczy także Rosja, Kazachstan i Ukraina.

Do #zaryczdlażycia może przyłączyć się każdy chętny. Wystarczy nagrać film, w którym naśladuje się dźwięk silnika samochodu wyścigowego i oznaczyć go na portalach społecznościowych (Instagram/Facebook/Twitter/VK) #zaryczdlazycia. W Polsce wciąż potrzebnych jest ponad 28 tysięcy nagrań.

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Samochody dostępne “na już” w Grupie Zdunek

Grupa Zdunek, jedna z wiodących grup dealerskich na Pomorzu, zaprezentowała ofertę dostępnych od ręki samochodów …

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *