czwartek , 5 sierpnia 2021
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Baner-MB-Witman-750x200-stycze-2021
porsche_700x200-baner-2021
BnaerToyotaWalder-nowaToyotaHighlander750x200luty2021
previous arrow
next arrow
Volv Car Plichta Gdynia - baner czerwiec
Volv Car Plichta Gdynia - baner 2 czerwiec
previous arrow
next arrow
Mat. prasowe

Zmiany funkcjonowania salonu FordStore Euro-Car Gdynia w związku ze stanem epidemicznym

Kolejne salony zmieniają sposób funkcjonowania w związku z pandemią koronawirusa. Jakie procedury wprowadził salon FordStore Euro-Car w Gdyni? 

Wprowadziliśmy usługę serwisu Door to Door. Dzięki temu można oddać samochód do nas na przegląd z wymianą opon bez wychodzenia z domu. Usługa ta jest bezpłatna i świadczona na terenie miasta Gdynia oraz Rumia. Możliwe także jest udostępnienie samochodu zastępczego na czas wykonywanych czynności. Po skończonym serwisie auto zostaje zdezynfekowane. Szczególny nacisk położony został na elementy, z którymi użytkownik ma styczność podczas codziennej eksploatacji, czyli: klamki zewnętrzne i wewnętrzne, kierownica, lewarek zmiany biegów, dźwignia hamulca ręcznego. W trakcie trwania czynności serwisowych pojazdu, Klientom oferuje się bezpłatną usługę Ford Video Check, dzięki której wraz z doradcą mogą dokonać weryfikacji stanu swojego samochodu za pośrednictwem relacji wideo, udostępnionej przez intenet – komunikuje firmy Euro-Car.

Mat. prasowe

Specjalne zalecenia, dotyczą także klientów.

Dealer zachęca do korzystania z płatności bezgotówkowych, a podczas wizyty w salonie, zobowiązuje do zdezynfekowania rąk oraz założenia jednorazowych rękawiczek. Ponadto, korzysta z naczyń jednorazowych.

Niektórych pracowników, nie spotkasz w salonie. 

Część naszych pracowników pracuje zdalnie. W związku z tym nasi klienci mogą liczyć na pełne doradztwo oraz ofertowanie poprzez mail lub telefon. Dodatkowo wprowadzamy możliwość odbycia wideorozmowy z naszym doradcą, poprzez aplikację WhatsApp lub Google Meet. Dzięki temu można „na żywo” poznać wybrany samochód bliżej. Podczas ofertowania możemy oprócz standardowej oferty, przesłać krótki materiał wideo pokazujący konkretny samochód z bliska. Ponadto, jeśli kończy się polisa ubezpieczeniowa, to zachęcamy do kontaktu telefonicznego z naszym działem finansowym, aby dokonać wszelkich formalności w sposób zdalny – informuje dział marketingu FordStore Euro-Car.

Zmianie uległy także godziny otwarcia obiektów:

Salon FordStore Euro-Car:
Poniedziałek- piątek: 10:00-17:00
Sobota: nieczynne

Serwis Euro-Car:
Poniedziałek- piątek: 7:00-17:00
Sobota: nieczynne

Autoryzowany Zakład Napraw Nadwozi:
Poniedziałek- piątek: 7:00-16:00
Sobota: nieczynne

Skomentuj

komentarzy

Zobacz również

Energa udostępnia kierowcom innowacyjne ładowanie pojazdów na słupach oświetleniowych w Gdyni

Energa Oświetlenie, spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, w ramach współpracy z Urzędem Miasta Gdyni zainstalowała kolejne dwie …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *